Verzenden & retourneren

Verzendinformatie

De Lijsten Fabriek bezorgt je bestelling in geheel Nederland! Eventueel kun je ook de bestelling na productie afhalen in Nieuwegein (Utrecht) in onze showroom. Je bestelling wordt door onze eigen bezorg service afgegeven of door PostNL. De verzendkosten zijn gratis bij bestelling vanaf € 49,99 en levering in NL. Voor bestelling onder dit bedrag is de bijdrage in de verzendkosten op € 4,90 per bestelling.

De Lijsten Fabriek verzendt je lijsten en accessoires ook naar België! De verzendkosten bedragen in dit geval € 9,90. De verzending geschiedt rechtstreeks vanaf De Lijsten Fabriek. Wanneer je bestelling onze fabriek verlaat dan ontvang je per email hiervan een bevestiging met een track & trace code (bij een PostNL zending). Met deze code kun je online de bestelling volgen tot het moment van levering.

Levertijd van je bestelling

De meeste producten hebben een levertijd van 3 werkdagen na ontvangst van je betaling. Doordat je bestelling rechtstreeks in onze lijstenfabriek afgehandeld worden kunnen we eventuele afwijkingen m.b.t. de standaard levertijd snel bij je melden.
Je ontvangt altijd een bericht als wij af moeten wijken van de standaard levertijden. Heb je vragen over de levertijd van een bepaald product? Vraag het ons! We kunnen het vaak ter plekke nakijken, dan weet je direct waar je aan toe bent.

Spoed levering

Tevens hebben we een aantal lijsten die we binnen 24 uur kunnen maken en verzenden. Deze lijsten worden iedere dag geproduceerd waardoor we je bestelling snel gereed kunnen hebben en binnen 48 uur op werkdagen bij je thuis aanbieden. Mocht je hier vragen over hebben neem gerust contact met ons op - tel: 085 - 3030 211

Retourzendingen - niet tevreden, geld terug - binnen 14 dagen retour aanmelden

Wanneer je niet tevreden bent over een ontvangen product dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retoursturen. Dit kan alleen mits het product ongeopend is en in de originele verpakking zit. Producten die op maat gemaakt zijn (o.a. passe-partouts en indien als maatwerk bestelde lijsten), kunnen niet retour gezonden worden met recht op terugbetaling.

Vergeet niet je retourzending aan te melden. Dit kan eenvoudig door een antwoord te sturen op de orderbevestiging die je van ons per mail hebt ontvangen. De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Na ontvangst van de door jou retour gezonden producten worden deze door ons gecontroleerd op beschadigingen - als het even mogelijk is adviseren we je om de retourzending verzekerd te doen zodat je zeker weet dat je niet tegen een tegenvaller aanloopt.  De creditering van de retour gezonden producten geschiedt binnen 5 werkdagen wanneer het product in nieuwstaat bij ons is binnengekomen.

Wanneer wij je aanmelding voor retour hebben ontvangen ontvang je van ons een bevestiging inclusief de verzendgegevens voor je retour.

Mocht je twijfelen over een product en het graag willen zien voordat je het aanschaft, dat kan uiteraard, we nodigen je graag uit in de  showroom van De Lijsten Fabriek te Utrecht/Nieuwegein. Hier laten we je graag alle mogelijkheden zien die we bieden m.b.t. de lijsten en inlijstingen. 

Beschadiging bij transport

Niets is zo vervelend wanneer het bestelde product beschadigd wordt geleverd. Lijsten zijn kwetsbare producten en worden om die reden met zorg door ons verpakt. Onze transporteurs is van deze kwetsbaarheid op de hoogte en behandelen onze en jouw pakketten dan ook met de bijbehorende zorg. Mocht het echter onverhoopt toch per ongeluk verkeerd gaan dan lossen we dit uiteraard snel voor je op. Bij een gebroken glasplaat voor de kleinere formaten zullen we er voor zorgen dat er een nieuwe plaat wordt toegezonden in een wissellijst zodat je daarmee de gebroken kunt vervangen. Bij breuk van grotere formaten maken we een geheel nieuwe lijst voor je en beschadigde frames worden, wanneer van toepassing, ook los toegezonden.

Het gebeurt zelden maar we willen je in ieder geval laten weten dat dit geen zorg voor jou hoeft te zijn en dat wij dit altijd naar wens oplossen!

Een eventuele schademelding kun je per mail doen o.v.v. je ordernummer en een foto van het pakket en het beschadigde deel. De schademelding dient binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons gemeld te zijn per mail.